• La Liga, etapa 13: Real Madrid - Malaga (sâmbătă, Digi Sport 2, ora 17:15) şi Valencia - Barcelona (duminică, Digi Sport 2, ora 21:45)
  • Fotbal, Liga 1, etapa a 19-a: Dinamo - CSM Iaşi (sâmbătă, ora 20:45, Digi Sport 1) şi Astra - FCSB (duminică, 20:45, Digi Sport 1)

VIDEO CFR Cluj - Craiova. Echipa lui Dan Petrescu a fost ajutată de două ori în aceeași fază de către Adrian Comănescu, iar reacția lui Mihai Stoica nu a întârziat să apară.

Directorul sportiv al FCSB a recunoscut că roș-albaștrii au fost penibili în meciul cu Viitorul, dar a și acuzat arbitrajul din Gruia.

"A revenit în forţă CFR! E normal să-i arbitreze celebrul şi experimentatul Comănescu. E ţinere reciprocă, boss...P.S. Noi, penibili cum am fost, am avut penalty clar la 0-0.", a postat MM Stoica pe Facebook.

 

Contactat telefonic în cadrul emisiunii Digi Sport Special, fostul mare arbitru Ion Crăciunescu a precizat că arbitrul partidei din Gruia a greșit de două ori la faza petrecută în minutul 36.

"Este o fază în care doi jucători sunt într-o luptă în care se țin reciproc. Dacă accepți asta și nu fluieri de prima dată, lași faza până la capăt. Atacantul se duce și se așează în fața adversarului și este pe cădere. Din lupta corp la corp și-a câștigat un avantaj așezându-se în fața adversarului. E normal că se împiedică de adversar și cade. Ori fluieri de la început și dai un fault în afara careului, ori dacă ai lăsat asta, o lași până la capăt. Eu nu dădeam penalty la așa ceva. Am vorbit și cu Porumboiu și el zicea la fel. Ei pleacă dintr-o luptă corp la corp și se țin reciproc. Jucătorul CFR-ului ajunge în fața adversarului și de aici cade la pământ" a declarat fostul mare arbitru.

Crăciunescu a adăugat că centralul Comănescu a mai comis o eroare flagrantă în momentul în care, la sugestia tușierului, a schimbat din galben în roșu cartonașul acordat lui Tiago Ferreira.

"În regulament scrie că dacă în suprafața de pedeapsă doi jucători își dispută mingea și unul îl împiedică pe celălalt, se dă cartonaș galben. Chiar dacă are situație clară de gol, dacă își dispută mingea în careu, se dă cartonaș galben. Dacă duelul este în afara careului și atacantul e oprit să dea gol, atunci se dă roșu direct. Nu pot să înțeleg de ce a revenit. A dat galben și după aia a revenit și dat roșu. Era roșu dacă juca mingea cu mâna, dacă adversarul scapă și tu îl tragi sau îl împingi, dar aici cei doi jucători își disputau mingea. Eu nu știu în ce bază i-a dat roșu. Regulamentar nu are niciun fel de speță" a mai explicat Crăciunescu.