• International Champions Cup: Inter - Lyon (azi, ora 15:05, Digi Sport 1)
  • Liga 1, etapa a doua: FC Voluntari - Astra (azi, ora 21:00, Digi Sport 1)

 

Presa catalană a prezentat astăzi cele trei echipamente de joc pe care Messi și compania le vor îmbrăca începând din seoznul 2017-2018. Albastrul va fi culoarea predominantă pe tricourile de bază, în timp ce partea din mijloc va fi în obşnuitele dungi blaugrana.

Tricoul din sezonul viitor va fi primul în care Barcelona va avea imprimat numele noului sponsor principal, Rakuten, care va oferi cea mai mare sumă plătită vreodată unui club de fotbal: minimum 220 de milioane de euro pentru patru ani.

55 de milioane de euro pe an ar urma să primească gruparea blaugrana de la viitorul sponsor, cel mai mare magazin online din Japonia, cu peste 50 de milioane de utilizatori înregistraţi, mai mulţi decât întreaga populaţie a Spaniei.

În plus, noul partener va oferi un bonus de 1,5 milioane de euro pentru fiecare titlu câştigat şi altul de cinci milioane de euro pentru fiecare Ligă a Campionilor cucerită pe durata contractului.

Cum unele detalii se cunoşteau deja, noua ţinută va aduce şi o serie de alte schimbări. Principala schimbare e reprezentată de noul sponsor care apare pe faţa tricoului. Qatar Airways îi lasă loc companiei japoneze Rakuten, noul sponsor al catalanilor. În privinţa micilor detalii, se remarcă culorile blau-grana, care sunt mult mai întunecate decât în mod tradiţional. Dungile verticale vor rămâne, designul din 2016 păstrându-se din acest punct de vedere, doar că distribuţia lor e cu totul alta.

Cea mai mare schimbare o contituie echipamentul de deplasare, cel se aseamănă cu cel al formației AS Roma, așa cum notează jurnaliștii catalani, în timp ce al treilea kit de joc va fi de albastru deschis.