• La Liga, etapa 13: Real Madrid - Malaga (sâmbătă, Digi Sport 2, ora 17:15) şi Valencia - Barcelona (duminică, Digi Sport 2, ora 21:45)
  • Fotbal, Liga 1, etapa a 19-a: Botoşani - Craiova (vineri, 20:45, Digi Sport 1) şi Astra - FCSB (duminică, 20:45, Digi Sport 1)

Dacă FCSB nu le-a oferit în acest sezon suporterilor oportunitatea de a-şi cumpăra abonamente, CSA Steaua scoate la vânzare de luni mult aşteptatele cardurilor de acces la meciurile formaţiei din Ghencea.

300 de abonamente vor fi puse la dispoziţia fanilor CSA Steaua, dar asta doar din cauza faptului că terenul 5 pe care echipa va juca atâta timp cât arena centrală e în proces de modernizare este unul foarte mic. Preţul va fi unul consistent - 150 lei/an, asta în condiţiile în care Dinamo, spre exemplu, oferă suporterilor şi abonamente de 130 lei/an. Chiar şi aşa, susţinătorii echipei care va porni din liga a 4-a sau a 5-a (o decizie în acest sens se va lua săptămâna viitoare) nu s-au speriat și au rezervat deja toate abonamentele care vor fi puse în vânzare. Suporterii Stelei susțin chiar că cererile sunt mult mai mari decât numărul abonamentelor puse în vânzare și anunță că au deja 5 - 6.000 de solicitări, chiar și de la fani din străinătate.

"CSA Steaua Bucuresti pune în vânzare, începând cu data de 21 august 2017, 300 de abonamente valabile pentru meciurile echipei de seniori, din ediția de campionat 2017-2018, de pe teren propriu. Abonamentele pot fi achiziționate de la bazinul Ghencea, de la casierie, dupa următorul program: în zilele de luni și miercuri, între orele 08:00 și 16:00, iar în zilele de marți, între orele 12:00 și 20:00. Prețul unui abonament este de 150 de lei", se arată într-un comunicat emis de CSA Steaua.

Terenul 5 pe care va evolua noua echipă are deja o minitribună și este dotat și cu o instalație de nocturnă, încă de pe vremea în care Steaua evolua în Ghencea. S-a montat și o minipeluză (FOTO), astfel că la partide vor putea asista în jur de 1500-2000 de spectatori.

Înfiinţarea echipei militare vine ca urmare a litigiului dintre CSA Steaua şi gruparea din Liga I, în urma căruia clubul finanţat de Gigi Becali a pierdut dreptul de folosire a mărcii "Steaua Bucureşti" şi a fost obligat să îşi schimbe denumirea în FCSB.

Războiul dintre FCSB și Armată a început în anul 2015, când echipa lui Becali a pierdut marca Steaua Bucureşti, după ce Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) a respins contestaţia în anulare formulată de club la decizia din 3 decembrie 2014 prin care i-a fost anulată marca.

ICCJ a anulat marca Steaua Bucureşti înregistrată sub nr. 061735 în 29 ianuarie 2004 de SC Fotbal Club Steaua Bucureşti SA. De la decizia ICCJ, cele două părţi au avut mai multe întâlniri pentru a discuta despre condiţiile de utilizare a mărcii Steaua, fără a ajunge la un acord.